Taste Saimaalle tekemämme brändikirja ja tastesaimaa.fi-verkkosivut kertovat Saimaan alueen parhaudesta kuvin ja tekstein. Brändikirjasta eri toimijat saivat työkaluja Saimaan seudun gastronomiasta, kulttuurista ja kokemisen arvoisista elämyksistä kertomiseen erityisesti Saimaa Region of Gastronomy 2024 -juhlavuonna.
Brändiä rakensimme yhdessä asiakkaan kanssa ja sen ytimeksi muodostui "Six senses of Saimaa", Saimaa kaikilla aisteilla. Saimaan seutu on tunnettu puhtaasta luonnostaan ja järvistään sekä niiden herkullisista antimista. Brändi tekee tutuksi myös Saimaan seudulle myönnettyä kansainvälistä Saimaa European Region of Gastronomy -tunnustusta sekä juhlavuotta 2024.
Kokosimme suomen- sekä englanninkieliseen brändikirjaan kattavan paketin ydinviesteistä, brändiattribuuteista, visuaalisista elementeistä ja viestinnän komponenteista somessa käytettäviä avainsanoja myöten. Brändikirja avaa myös Taste Saimaan tarinan ja tone of voicen.
Uudistetuilla tastesaimaa.fi-verkkosivuilla Saimaan tarinaa kerrotaan kuvin ja tekstein. Teimme sisällöt verkkosivuille sekä suomeksi että englanniksi. Sivuilta saa mukavasti esimakua siitä, mitä hyvää Saimaa lupaa ja pitää sisällään sekä paikallisille että matkailijoille.