Vaiha on pitkäaikainen asiakkaamme, jolle olemme tehneet vuosien varrella kampanjoita teemaviikoista ja tapahtumista uuden ravintolan lanseeraukseen. Ravintolan toiminnan laajetessa on verkkosivujen uudistus ja kampanjointi ollut aika ajoin paikallaan. Sesonkien ja makumatkojen markkinointia olemme täydentäneet laadukkailla kuvilla ja videoilla.
Sesonkien juhlapäivien ja teemaviikkojen myyntiä olemme buustanneet mm. some- ja natiivikampanjoin, mediatiedottein, kadunvarsimainoksin sekä lehtimainoksin. Ravintolan sisä- ja ulkopuolelle olemme toteuttaneet teemojen ilmeiden mukaisia somisteita ja banderolleja. Mainokset ovat näkyneet myös Mikkelin katukuvassa.
Vaihan kesän 2023 Kreikka-teeman sekä syksyn Makumatkaa Amerikkaan ja Halloween-teemaviikkojen some-markkinoinnilla tavoitettiin paikallisia ja lähikuntien lounastajia mukavasti ja ravintolassa riitti ruokailijoita.
Vaihan uusi Ravintola-kahvila Pormestari sai arvoisensa ilmeen ja vauhtia alkumetreilleen markkinointikampanjasta. Ravintolalle luotiin tyyliin sopiva, arvokkuutta henkivä visuaalinen ilme, joka näkyy sekä ravintolassa että sille toteutetussa mainonnassa. Kuvaajamme kävi nappaamassa parhaat otokset Pormestarin tunnelmasta ja herkuista.
Teimme ravintola Pormestarin avajaisten tueksi katumainontaa, lehti-ilmoituksia sekä some- ja digimarkkinointia.
Vaihan ravintola Pormestarin sisäpihalle syntyi kesäksi 2024 Baskimaan makumaailmaan johdattava terassiravintola. Kixit risti Pikku Pormestarin Mikkelin baskeimmaksi ravintolaksi, ja sen mukaista viestiä ja visuaalista ilmettä toteutimme sisällöissä, somessa, julisteissa ja autoteippauksissa. Kävimme myös kuvaamassa tunnelmat terassin avajaisissa sekä tietenkin herkulliset pintxot.