Natiivimainonta

Näy journalistisen sisällön seassa ja kerää laadukasta liikennettä sivustollesi.

Natiivimainonta on artikkelimuotoista mainontaa, joka sulautuu luontevasti muuhun journalistiseen verkkosisältöön eri medioissa ja tarjoaa mahdollisuuden käsitellä aihetta syvällisemmin. Sen avulla voit houkutella juuri oikean kohderyhmän verkkosivuillesi ja vahvistaa yrityksesi asiantuntijamielikuvaa.

Natiivimainonta tuo yrityksellesi valtakunnallista näkyvyyttä suosituimmissa medioissa, kuten Ilta-Sanomien, MTV:n ja alueellisten lehtien verkkosivuilla. Kampanjat voidaan toteuttaa myös kansainvälisesti esimerkiksi Ruotsin, Norjan, Tanskan, Viron, Iso-Britannian ja Saksan suosituimmissa medioissa.

Miksi valita natiivimainonta?

  • Laaja näkyvyys: Artikkelisi tavoittaa lukijat juuri siellä, missä he jo kuluttavat sisältöä.
  • Laadukas liikenne: Houkuttelet verkkosivuillesi aiheestasi kiinnostuneita kävijöitä.
  • Tulospohjainen hinnoittelu: Maksat vain aidosti kiinnostuneiden lukijoiden klikkauksista.
  • Toimii sekä B2B- että B2C-markkinoinnissa: Soveltuu monenlaisiin aiheisiin ja tavoitteisiin.

Mainos saa klikkaamaan ja lukemaan kiinnostavan artikkelin

Natiivimainonnan ytimessä on kiinnostava ja lukijalle arvoa tuottava sisältö. Lukija siirtyy verkkosivustolla näkyvästä mainoksesta artikkeliin, joka voi olla joko median sivuilla tai yrityksesi omilla verkkosivuilla. Artikkelissa voit esitellä tuotteesi tai palvelusi hyödyt esimerkiksi asiakaskokemusten, asiantuntijahaastatteluiden tai ajankohtaisten ilmiöiden kautta. 

Saat meiltä kohderyhmääsi puhuttelevat ja asiantuntevasti kirjoitetut artikkelit. Lue lisää Copywriting-palvelustamme. 

Natiivimainonnan hinta perustuu aidosti kiinnostuneiden lukijoiden klikkauksiin

Natiivikampanjan kustannukset määräytyvät aiheesta kiinnostuneiden klikkausten perusteella. Mainospaikat ostetaan ohjelmallisesti huutokaupasta, joten kiinteää listahintaa ei ole, vaan hinta määräytyy markkinatilanteen mukaan. Kampanjan budjetti sovitaan aina etukäteen, eikä se ylity kampanjan aikana.

Haluatko tietää lisää?

Kerromme mielellämme lisää natiivimainonnasta ja muista digimarkkinoinnin mahdollisuuksista. Ota yhteyttä!

Prosessi

Suunnitellaan yhdessä kampanjan sisältö, aikataulu, kohdennus, budjetti ja tavoite.

Kixit haastattelee asiantuntijaa artikkelia varten tarvittaessa.

Kixit kuvaa tekstiin ja mainoksiin sopivat ja laadukkaat kuvat. Vaihtoehtoisesti käytetään olemassa olevia kuvia.

Artikkeliin kirjoitusprosessiin kuuluu vedoskierros sekä tarvittavat aihemuutokset tai korjaukset.

Kixit rakentaa hyväksytyn kampanjan natiivialustalle ja käynnistää kampanjan aikataulun, budjetin ja kohdennuksen mukaisesti.

Kampanja-ajan päätyttyä raportoimme kampanjan tulokset. Pidemmissä kampanjoissa voimme tehdä väliraportointeja.

Tarjouspyyntö

: 1000