Näy journalistisen sisällön seassa ja kerää laadukasta liikennettä sivustollesi.
Natiivimainonta antaa mahdollisuuden kertoa aiheesta syvällisemmin ja näin houkutella haluttua lukijakuntaa yrityksen verkkosivuille. Natiivimainonnalla saat valtakunnallista näkyvyyttä suosituimmissa medioissa, kuten Ilta-Sanomien, MTV:n tai alueellisten medioiden verkkosivuilla. Kampanja voidaan toteuttaa myös esimerkiksi Ruotsin, Norjan, Tanskan, Viron, Iso-Britanninan ja Saksan suosituimmissa medioissa.
Mielenkiinnon herättävä sisältö on a ja o natiivikampanjan toimivuudessa. Verkkosivustoilla olevasta mainoksesta avautuu artikkeli, jossa voit kertoa aiheesta ja tuotteesi tai palvelusi hyödyistä esimerkiksi asiakaskokemuksen kautta. Artikkeli voi sijaita myös yrityksenne omilla verkkosivuilla.
Saat meiltä ammattitaidolla kirjoitetut ja kohderyhmää puhuttelevat artikkelisisällöt. Lue lisää Copywriting-palvelustamme.
Kun mainokset rakennetaan niin, että ne puhuttelevat oikeaa kohderyhmää, maksat vain relevanteista kontakteista. Verkkomedioiden mainospaikat ostetaan ohjelmallisesti huutokaupassa eli tiettyä listahintaa ei ole, vaan hinta määräytyy markkinatilanteen mukaan. Natiivikampanjan budjetti määritellään ennakkoon ja se ei ylity kampanjan edetessä.
Natiivikampanjan CPM keskimäärin noin 4 € (CPM tarkoittaa hintaa, jonka maksat tuhannesta mainoksen näyttökerrasta).
Tässä esimerkki natiivikampanjan hinnoittelusta:
*) kampanjan tulosodotus perustuu aiempien kampanjoiden tuloksiin.
Lue lisää digimainonnan mediatilan ostamisesta sekä kampanjan kohdentamisesta.