Kustannustehokasta ja tarkasti kohdennettua bannerimainontaa kaikkiin medioihin.
XBuy on automaattinen ohjelmallisen ostamisen palvelu, jolla voi ostaa display-mainontaa eli bannerimainontaa eri medioihin. Display-mainonta sopii erityisen hyvin brändin tunnettuuden kasvattamiseen ja näkyvyyden laajentamiseen.
XBuy-mainonta perustuu ohjelmalliseen ostamiseen, jossa mainoksesi tavoittaa oikeat kohderyhmät oikeaan aikaan – riippumatta siitä, millä verkkosivuilla he liikkuvat. Näin mediabudjettisi käytetään tehokkaasti ilman turhia näyttöjä. Lisäksi käytössämme ovat evästeettömät yleisöt, mikä takaa kohdennetun mainonnan myös muuttuvassa digimarkkinoinnin kentässä.
XBuy tarjoa pääsyn laajaan valikoimaan suosittuja kotimaisia ja kansainvälisiä medioita, erikois- ja harrastesivustoja sekä some- ja yhteisöpalveluita.
Käytössäsi esimerkiksi nämä sekä tuhannet muut kanavat:
iltalehti.fi • iltasanomat.fi • tori.fi • foreca.fi • imgur.com • nettiauto.com • mtvuutiset.fi • hs.fi • suomi24.fi • kotikokki.fi • dailymail.co.uk • seiska.fi • luukku.com • telsu.fi • etuovi.com • ampparit.com • nettimoto.com • ratkojat.fi • vauva.fi • finnkino.fi • spotify.com • 9gag.com • kaleva.fi • kaksplus.fi • nettikone.com • yahoo.com • expressen.se • accuweather.com • google.com • ebay.com • aamulehti.fi • voice.fi • happypancake.fi • telkku.com • msn.com • wikia.com • anna.fi • salibandy.fi • lenovo.com • kauppalehti.fi • postimees.ee • aftonbladet.se • fandom.com • reddit.com • oikotie.fi • mobile.de • a-lehdet.fi • findit.fi • huuto.net • op.gg • ess.fi • apple.com • satakunnankansa.fi • rantapallo.fi • askelterveyteen.com • muropaketti.com • vuokraovi.com • menaiset.fi • kotiliesi.fi • e-kontakti.fi • talouselama.fi • kinuskikissa.fi • radionova.fi • tilannehuone.fi • esaimaa.fi • kouvolansanomat.fi • nettivene.com • soppa365.fi • ruutu.fi • helsinginuutiset.fi • cnn.com • iskelma.fi • kodinkuvalehti.fi • meillakotona.fi • savonsanomat.fi • jamsanseutu.fi • wordpress.com • hellapoliisi.fi • facebook.com • jamsanseutu.fi • nettimokki.com • pelikone.fi • linkedin.com • uutisvuoksi.fi • kuntoplus.fi • fonecta.fi • etlehti.fi • talkbass.com • apu.fi • lily.fi • iltv.fi • mtv.fi • mynet.com • tiede.fi • hyvaterveys.fi • meidanperhe.fi • weather.com • time.com • valitutpalat.fi • 1001pelit.com • deitti.net • marmai.fi • radiocity.fi • hintaseuranta.fi • ebookers.com
XBuy-mainospaikat ostetaan ohjelmallisesti huutokaupassa, jolloin hinta määräytyy markkinatilanteen mukaan. Kampanjan kattohinta määritellään etukäteen, joten budjetti pysyy hallinnassa ilman yllätyksiä.
Mitä useamman kokoisia mainos- tai videobannereita kampanjassa on tarjolla, sitä paremmat mahdollisuudet on saada mainospaikkoja edullisempaan hintaan. Yleensä kampanjassa on 7-10 erikokoista banneria samalla viestillä.
XBuy-kampanjan hinta kohdennuksista, medioista ja kampanjamateriaalista riippuen:
Mitä isomman summan olet valmis panostamaan kampanjaan, sitä laajemman näkyvyyden sillä saat.
XBuy-kohdennukset pohjautuvat medioiden, tutkimuslaitosten ja yleisöjen rakentamiseen erikoistuneiden yritysten analytiikkaan. Kohdennuskriteereinä voidaan käyttää muun muassa:
Lue lisää digimainonnan mediatilan ostamisesta ja kampanjavaihtoehdoista.