Kustannustehokasta bannerimainontaa kaikkiin medioihin
XBuy on automaattinen ohjelmallisen ostamisen palvelu, jolla voi ostaa display-mainontaa eli bannerimainontaa eri medioihin. Display-mainonta sopii erityisesti brändimainontaan.
XBuy-bannerikampanjalla kohdistamme viestisi siten, että se näytetään vain halutuille asiakkaille riippumatta siitä, millä verkkosivuilla he liikkuvat. Näin mediabudjettisi ei valu hukkaan ja etukäteen sovituissa kuluissa on helppo pysyä. XBuyssa käytössämme ovat myös evästeettömät yleisöt.
Tässä muutamia syitä, miksi valita XBuy-kampanja:
XBuy-palvelu tuo käyttöösi runsaasti kotimaisia ja maailmanlaajuisia verkkomedioita. Dataa hyödyntämällä voimme kohdentaa viestin juuri potentiaalisille asiakkaillesi. Kampanjoita seurataan ja optimoidaan reaaliajassa.
Käytössäsi esimerkiksi nämä sekä tuhannet muut kanavat:
iltalehti.fi • iltasanomat.fi • tori.fi • foreca.fi • imgur.com • nettiauto.com • mtvuutiset.fi • hs.fi • suomi24.fi • kotikokki.fi • dailymail.co.uk • seiska.fi • luukku.com • telsu.fi • etuovi.com • ampparit.com • nettimoto.com • ratkojat.fi • vauva.fi • finnkino.fi • spotify.com • 9gag.com • kaleva.fi • kaksplus.fi • nettikone.com • yahoo.com • expressen.se • accuweather.com • google.com • ebay.com • aamulehti.fi • voice.fi • happypancake.fi • telkku.com • msn.com • wikia.com • anna.fi • salibandy.fi • lenovo.com • kauppalehti.fi • postimees.ee • aftonbladet.se • fandom.com • reddit.com • oikotie.fi • mobile.de • a-lehdet.fi • findit.fi • huuto.net • op.gg • ess.fi • apple.com • satakunnankansa.fi • rantapallo.fi • askelterveyteen.com • muropaketti.com • vuokraovi.com • menaiset.fi • kotiliesi.fi • e-kontakti.fi • talouselama.fi • kinuskikissa.fi • radionova.fi • tilannehuone.fi • esaimaa.fi • kouvolansanomat.fi • nettivene.com • soppa365.fi • ruutu.fi • helsinginuutiset.fi • cnn.com • iskelma.fi • kodinkuvalehti.fi • meillakotona.fi • savonsanomat.fi • jamsanseutu.fi • wordpress.com • hellapoliisi.fi • facebook.com • jamsanseutu.fi • nettimokki.com • pelikone.fi • linkedin.com • uutisvuoksi.fi • kuntoplus.fi • fonecta.fi • etlehti.fi • talkbass.com • apu.fi • lily.fi • iltv.fi • mtv.fi • mynet.com • tiede.fi • hyvaterveys.fi • meidanperhe.fi • weather.com • time.com • valitutpalat.fi • 1001pelit.com • deitti.net • marmai.fi • radiocity.fi • hintaseuranta.fi • ebookers.com
Mainospaikat eri medioihin ostetaan huutokaupassa, jolloin hinta määräytyy kulloisenkin kilpailutilanteen mukaan. Määrittelemme aina mainosten näytöille ja kampanjakokonaisuudelle kattohinnat, jolloin kustannusten kanssa ei tule yllätyksiä. Mitä useamman kokoisia mainos- tai videobannereita kampanjassa on tarjolla, sitä paremmat mahdollisuudet on saada mainospaikkoja edullisempaan hintaan. Yleensä kampanjassa on 7-10 erikokoista banneria samalla viestillä.
XBuy-kampanjan hinta kohdennuksista, medioista ja kampanjamateriaalista riippuen on noin 2-25 €/CPM (CPM tarkoittaa hintaa, jonka maksat tuhannesta mainoksen näyttökerrasta). Mitä isomman summan olet valmis panostamaan kampanjaan, sitä laajemman näkyvyyden sillä saat.
Tässä hintaesimerkki Kixitin omasta XBuy-kampanjasta, jossa käytimme eri verkkomedioiden sivuilla näkyvää mainosvideota:
Kauttamme saat kampanjan kohdennuksen juuri oikealle yleisölle. Kohdennus pohjautuu medioiden, tutkimuslaitosten ja yleisöjen rakentamiseen erikoistuneiden yritysten dataan ja se voidaan tehdä lukuisten kriteerien perusteella, kuten sijainnin, iän, kielen, kiinnostuksen kohteen ja työroolin perusteella.
Yleisökohdennusten hinnat ovat alkaen 1 € /CPM.
Lue lisää digimainonnan mediatilan ostamisesta ja kampanjavaihtoehdoista.