Kiinnitä huomio erilaisilla mainosformaateilla ja anna brändisi erottua massasta.
Digitaalisen mainonnan maailmassa pelkkä näkyvyys ei riitä – tärkeintä on saada yleisö todella huomaamaan ja muistamaan mainoksesi. Korkean huomioarvon mainosformaatit, kuten high impact -ratkaisut ja rich media -mainokset, luovat vahvemman vaikutuksen ja sitouttavat tehokkaasti.
Yksi parhaista high impact -formaateista on Mobile Midscroll, jossa mainos sulautuu saumattomasti sivuston sisältöön ja pysyy näkyvillä pidempään. Tämä nostaa huomioarvoa, kasvattaa katseluaikaa ja saa aikaan keskimäärin huomattavasti korkeamman klikkiprosentin kuin perinteiset bannerit.
Tehokas tapa lisätä brändisi näkyvyyttä on hyödyntää somenostoja esimerkiksi Ilta-Sanomien, Iltalehden ja muiden suosittujen uutis- ja sisältösivustojen yhteydessä. Tämä yhdistää sosiaalisen median sisällöt suurten verkkomedioiden yleisöihin, mikä vahvistaa brändin tunnettuutta ja sitouttaa yleisöä tehokkaasti. .
Kun yhdistetään näyttävät high impact -mainokset ja somenostot oikeissa kanavissa, syntyy markkinointikampanjoita, jotka todella huomataan.
Ota yhteyttä, niin suunnitellaan yhdessä näkyvä ja vaikuttava ratkaisu brändillesi!